امتیاز Imdb

سایت Imdb از بین 35 هزار رای امتیاز 7.6 را برای این سریال درنظر گرفته است . از این 35 هزار رای نزدیک به 9 هزار نفر به این سریال رای 10 از 10 داده اند. در کل تعداد کسانی که رای بالای 6 داده اند بسیار بیشتر از کسانی است که رای پایین 6 داده اند که این نشنان میدهد این سریال میتواند برای بیشتر مردم سرگرم کننده باشد.

امتیاز Rottentomatoes

وبسایت روتن تومیتو در دو بخش به فیلم و سریال ها امتیاز می دهد . یک بخش ، امتیاز منتقدان سایت روتن تومیتو است و بخش دیگر امتیاز بینندگان است. امتیاز سزیال سی از نظر منتقدان روتن تومیتو ، 44 از 100 است . آن ها معتقد هستند که "در این سریال بازیگران توانسته اند نقش خود را به خوبی بازی کنند اما در بعضی مواقع بازی آن ها خنده دار میشود که باعث محو شدن ما از داستان میشود."

اما در بخش امتیاز بینندگان نظرها متفات است . بینندگان امتیاز 85 از 100 را به این سریال داده اند که ما دوباره میتوانیم این نتیجه را بگیریم که این سریال برای بینندگان سریالی مناسب و عالی به شمار می آید.

امتیاز Metacritic

وبسایت متاکریتیک هم در دو بخش به فیلم ها و سریال های خود امتیاز می دهد. یک بخش امتیاز بینندگان و بخش دیگر میانگین امتیازی است که جاهایی مثل Collidor، Hollywood reporter و ... داده اند . امتیاز بینندگان به این سریال در سایت متاکریتیک 5.9 از 10 است که از بین رای هایی که وجود دارد بیشتر آنها مثبت است. در بخش دیگر امتیاز این سریال 37 از 100  است. رای های سایت هایی که از امتیاز آنها میانگین گرفته شده است به این صورت است که(امتیازها از 100 هستند): ایندی وایر امتیاز 67 ، کولیدر امتیاز 60، هالیوود ریپورتر 40 ، نیویورک تایمز 30 و تایم 10 است.

 

برای دانلود سریال See (دیدن) بر روی این لینک کلیک کنید.