ژانر : درام ، اکشن ، خانوادگی

زبان : ترکی استانبولی

زیرنویس فارسی : دارد چسبیده به فیلم

کیفیت فیلم : عالی HD-720P و HQ480P

محصول سال (های) : 2020 میلادی

محصول کانال : Fox TV

پخش از NF Yapim

روز های پخش : هر شنبه

کارگردان ها : Ender Mıhlar

نویسنده : Ayşe Üner Kutlu

خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن : ادا که تمام هدفش در زندگی تحصیل و گرفتن بورسیه هستش، با سرکان بولات که بورس تحصیلی بین المللی خود را رها کرده روبرو میشه، سرکان بولات به دلایل یه سری مشکلات شخصی که داره، دنبال کسی میگرده که بتونه بمدت دوماه نقش نامزد اونو بازی کنه به ادا پیشنهاد میکند که اگر دو ماه نقش نامزد اون رو بازی کنه، بصورت کاملا رایگان بورسیش رو به ادا میده. اگرچه ادا اول این پیشنهاد رو رد میکنه چون از سرکان متنفره، اما وقتی شرایط تغییر میکنه مجبور به پذیرش شرط سرکان میشه. سرکان و ادا ضمن نقش بازی کردن، رابطه ای پرشور و چالش برانگیز را تجربه می کنن که باعث می شه همه آنچه رو که درسته فراموش کنند. چون عشق سخته و به همین دلیل شگفت انگیزه...

Hande Erçel در نقش Eda Yildiz

هانده ارچل Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در Bandirma ترکیه متولد شد. او یک بازیگر و مدل ترکیه ای است که تقریبا یک شبه مشهور شد. او به خاطر بازی در سریال عشق زبون حالیش نمیشهAşk Laftan Anlamaz که در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ پخش می شد، بسیار شهرت یافت. در این سریال او به عنوان Sarsılmaz نقش مقابل Burak Deniz در نقش Murat Sarsılmaz ایفای نقش می کرد.

هانده ارچل، این بازیگر جوان و دوست داشتنی کار خود در حرفه مدل و فشن را در رسانه های فشن آغاز کرد. از سال ۲۰۱۳ که وارد این حرفه شد، دوران خوبی را داشت و هم اکنون یک بازیگر مشهور تلویزیونی است.

Kerem Bürsin در نقش Serkan Bolat

کرم بورسین ( Kerem Bürsin ) بازیگر نقش سرکان در سریال ترکی تو در خانه ام را بزن و علی در سریال شهر تو را می خواند Gunesi Beklerken یا dizi متولد ۴ ژوئن ۱۹۸۷ در استانبول ترکیه است

https://www.jotform.com/form/210091579911052

کرم در ۱۵ سالگی به همراه خانواده اش به تگزاس آمریکا مهاجرت کردند و در کالج امرسون بوستون آمریکا تحصیل کرده است . او بعد از اتمام تحصیلاتش به لس آنجلس رفته و در آنجا ” راجر کورمن ” تهیه کننده برنده اسکار استعداد بازیگری کرم رو کشف کرد و وی بعد از آن به بازیگری حرفه ای روی آورد .