داستان فیلم افتر 2

روابط یک دانشجوی دانشگاه با جوانی آشفته هنگامی که با مرد دیگری که جذب او شده است آشنا می شود.

رتبه بندی: R (زبان در سراسر | برخی از مواد مخدر)

ژانر: درام ، عاشقانه

زبان اصلی: انگلیسی

کارگردان: راجر کامبل

تهیه کننده: مارک کانتون ، نیکولاس چارتیر ، جنیفر گیبگو ، برایان پیت ، کورتنی سلیمان ، آنا تاد

نویسنده: آنا تاد ، ماریو سلایا

تاریخ اکران (سالن های نمایش): 23 اکتبر ، 2020 محدود تاریخ انتشار

(پخش جریانی): 23 اکتبر 2020 گیشه

(ناخالص آمریکا): 120.0 هزار دلار

زمان اجرا: 1 ساعت و 47 دقیقه

شرکت تولیدی: CalMaple، Frayed Pages Entertainment

نسبت ابعاد: دامنه (2.35: 1)

داستان کلی فیلم

تسا همه چیز برای از دست دادن دارد. هاردین چیزی برای از دست دادن ندارد. - به جز او بعد از اینکه باهم برخورد کردیم - زندگی هرگز مثل سابق نخواهد بود. تسا و هاردین پس از آغاز پرفراز و نشیب رابطه خود در مسیر کارکردن کارها بودند. تسا می دانست که هاردین می تواند بیرحمانه باشد ، اما وقتی افشا می شود ریشه روابط آنها - و گذشته مرموز هاردین - تسا در کنار خودش است. هاردین همیشه خواهد بود - هاردین. اما آیا او واقعاً مرد عمیق و متفکری است که تسا علی رغم نمای بیرونی عصبانی خود عاشقانه مجنون شد - یا اینکه در تمام مدت غریبه بوده است؟ کاش می توانست دور شود. این فقط آسان نیست. هاردین می داند که اشتباهی مرتکب شده ، احتمالاً بزرگترین اشتباه زندگی او. او بدون جنگ پایین نمی رود. اما آیا او می تواند تغییر کند؟ آیا او - برای عشق تغییر خواهد کرد؟ بله ، بله او خواهد کرد

 

after 2

شرح کامل فیلم به صورت تخصصی

 

بنابراین در مورد فیلم افتر 2 چه چیزی باعث خراب شدن آن شده است؟ برای مبتدیان ، به معنای واقعی کلمه هیچ داستانی در فیلمنامه وجود ندارد (با نویسندگی مشترک تاد) ، فقط یک سری از حوادث خسته کننده در یک رابطه ، به دلیل نداشتن کلمه بهتر ، که به طریقی موفق به دیدن آنها به عنوان کاملاً سمی و کاملا بی ضرر این دو شخصیت اصلی حتی کسل کننده و جذابیت کمتری نسبت به قبل دارند و کمبود کامل شیمی بین آنها کمک نمی کند. با خندوانه ترین ، این فیلم تلاش می کند ریشه اصلی PG-13 را با ورود به قلمرو دارای درجه R به بی پروا ترین روش های ممکن متزلزل کند - فیلم نامه بمب های F را با کمال لطف و ظرافت پسر 10 ساله ای که فقط آن را یاد گرفتم و صحنه های جنسی با نوعی گرما تزریق می شود که اگر فیلم اجاق گاز باشد ، شما در حال بررسی چراغ خلبان هستید.

 

افتر 2

بررسی کلی ژانر فیلم افتر 2

برای اینکه به عنوان یک درام عاشقانه جدی کار کنید و بیش از حد کسل کننده باشد و به عنوان ساده و بی سر و صدا کار کنید بسیار حوصله انگیز است ، "بعد از اینکه ما با هم برخورد کردیم" یک فیلم بسیار گنگ است ، من می ترسم که برخی ممکن است وسوسه شوند آن را جستجو کنند تا ببینند واقعا چقدر بد است. به جای انجام این کار ، ممکن است به شما پیشنهاد کنم که به جای "سوغات" (2019) دنبال کنید ، ژوانا هاگ احساس عمیقی از یک رابطه پرشور اما سمی دارد که یکی از بهترین فیلم های سال گذشته بود و یک رابطه دوستانه با شما خواهد بود مدتها بعد از پایان آن برای مقایسه ، تمام آنچه که شما در پایان این فیلم احساس خواهید کرد ، علاوه بر یک لحظه تسکین خاطر ، احساس ترس از این واقعیت است که این حماسه قبل از پایان آن ، ظاهرا شامل دو قسمت دیگر نیز خواهد بود. سپس دوباره ، شاید ما موفق باشیم و این ثابت کند که چیزی بیش از یک رویا نیز نیست.

 

خرید فالوور هر کا 18 هزار تومان

 

کیفیت : Web-dl 480p حجم : 454MB فرمت : mkv زبان : زبان اصلی

 لینک دانلود

کیفیت : 720p WEB-DL حجم : 795MB فرمت : mkv زبان : زبان اصلی

 لینک دانلود

کیفیت : 1080p WEB-DL حجم : 3.6GB فرمت : mkv زبان : زبان اصلی

 لینک دانلود