داستان سریال پیکی بلایندرز

Peaky Blinders یک درام حماسی گانگستری است که در خیابان های بی قانون بیرمنگام پس از جنگ در آستانه دهه 1920 جریان دارد.

ژانر: درام شبکه: Netflix

تاریخ پخش: 30 سپتامبر 2014

اجرا تهیه کنندگان: Greg Brenman، Jamie Glazebrook، Hugo Heppell، Steven Knight، Caryn Mandabach

 

سری 2 با Peaky Blinders در تلاش است تا فعالیت خود را در لندن گسترش دهد اما برخی از افراد قدرتمند را در این کار ناراحت می کند. بعد؛ با کمک تامی ، پولی جستجوی پسران گمشده خود را افزایش می دهد. تامی طرح خود را برای تصاحب مسیرهای اتومبیلرانی جنوب آغاز می کند. و با در دست داشتن متحد جدید آرتور ، Peaky Blinders یک حرکت جدی در Eden Club لندن انجام می دهد.

پیکی بلایندرز

سری 3 با عروسی مورد انتظار توماس شلبی آغاز می شود ، جایی که خانواده اش در معرض خطر یک مهمان مرموز قرار می گیرند. تامی در یک مأموریت دسیسه فرو می رود و بیشتر از هر چیزی که قبلاً با آن روبرو شده بود در موقعیت های مهلک قرار می گیرد.

سری 4 در دسامبر 1925 آغاز می شود. تامی شلبی OBE مشروعیت بی سابقه ای پیدا کرده است. گانگستر سابق نیز یک مرد به تنهایی ، از خانواده اش جدا شده و فقط به تجارت متمرکز شده است. اما وقتی در شب کریسمس نامه ای مرموز دریافت می کند ، تامی متوجه می شود که شلبی ها در معرض نابودی قرار دارند.

پیکی بلایندرز

سری 5 حماسه خانواده جنایت ، جهانی را که در اثر سقوط مالی سال 1929 به آشوب کشیده شده است ، پیدا می کند. فرصت و بدبختی همه جا را در برگرفته است.